Czym jest CRM?

Czym jest CRM?

CRM po polsku, to idealne rozwiązanie dla tych firm gdzie budowanie długoterminowych relacji z wieloma klientami jest podstawą działalności.

Jak działa CRM?

Najlepszy CRM przechwytuje aplikacje ze strony, wyznacza odpowiedzialnych menedżerów, wyznacza im zadania na każdym etapie sprzedaży. Jeśli zadanie jest spóźnione, kierownik natychmiast się o nim dowie. Dzięki temu nie stracisz już ani jednego klienta. Liczba nowych potencjalnych klientów, liczba transakcji, liczba połączeń i spotkań – darmowy CRM przedstawi wizualne raporty dotyczące wszystkich procesów biznesowych. CRM open source będzie raportować o każdym pracowniku i pomoże obliczyć czas pracy ludzi w dziale sprzedaży.

Historia pracy z klientami jest gromadzona w CRM: nowy menedżer może natychmiast dowiedzieć się zatem o wszystkich detalach. Musi tylko wykonać zadania określone przez program, przenieść umowę na nowe etapy i kompetentnie komunikować się z klientami.

Co powinno być w CRM?

Najpierw musisz zrozumieć, czego chcesz od systemu CRM. Programiści stale rozszerzają funkcjonalność programów: dodają nowe integracje, elementy, skanują wizytówki i wiele więcej. Istnieje jednak zestaw funkcji, które muszą być obecne, to moduł rozliczania klientów, który przechowuje całą historię interakcji z klientami.

Moduł do zarządzania sprzedażą za pomocą wizualnego lejka sprzedaży, który wskazuje, na jakim etapie znajduje się każda transakcja. Automatyzacja procesów biznesowych, która pozwala nie tylko ustawiać zadania, ale także wysyłać wiadomości SMS, zmieniać dane o obiektach, przypominać o zbliżających się ważnych datach – na przykład o terminie zawarcia umowy lub urodzinach. Analizy i raporty w czasie rzeczywistym w postaci graficznych wykresów, a także tabel ze szczegółowymi danymi.

Kategorie